Hyppää sisältöön

Tallenne nyt katsottavissa! 1.11. Otetaan koppi – asiakkaan tilanne haltuun yhdessä tekemällä -webinaari klo 13–15!

Pureudumme webinaarissa siihen, miten asiakasohjauksella ja monialaisella yhteistyöllä voimme auttaa asiakkaita oikeiden palveluiden piiriin. Hermanni Hyytiälä taas avaa häiriökysynnän ilmiötä, joka selittää merkittävän osan kustannusten kasvusta suomalaisissa sote-palveluissa. Miten sitä voidaan vähentää? 

Otetaan koppi – asiakkaan tilanne haltuun yhdessä tekemällä -webinaari

  • Tunnistatko tilanteen, jossa olet kykenemätön auttamaan asiakasta/potilasta?
  • Miksi tilannetta ei saada haltuun? Mitä tilanteelle pitäisi tehdä?
  • Miten asiakkaan oikea-aikaisella ja oikealla ohjauksella saadaan kustannuksia vähennettyä?

Katso tilaisuuden tallenne tästä! (katsottavissa 16.11. saakka)

Häiriökysyntä – yrityslähtöisten prosessien kallis hinta 1.11.2022 Hermanni Hyytiälän esitys (pdf)

 

Aika: 1.11.22 klo 13-15 
Paikka: Teams-webinaari, osallistu tästä linkistä
Tilaisuus tallennetaan
Kohderyhmä: Hyvinvointialueen ja kuntien päättäjät ja esihenkilöt, kehittäjät sekä kaikki asiakastyötä tekevät ammattilaiset. Kutsua saa jakaa.

Ohjelma
13–13.30 Tervetulosanat ja ohjelman avaus

Pia Kirjonen, hankejohtaja, V-S tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskushanke

(Aiemmasta tiedosta poiketen tulosaluejohtaja Mikko Pakarinen on estynyt.)

13.30–14 Häiriökysyntä – organisaatiolähtöisten prosessien kallis hinta. Mitä häiriökysyntä on, mistä se johtuu ja miten sitä voidaan vähentää?

Hermanni Hyytiälä

Chief Development Officer

14–15 Asiakascaset: Asiakasvastaavien terveyskeskuksissa tekemä monialainen yhteistyö ja sen hyödyt asiakkaiden, työntekijöiden, kustannusten ja organisaation kannalta.

Yhdessä tekemisestä kertovat:

Tiia Korpisalo, projektipäällikkö

Veera Savolainen, terveydenhoitaja, asiakasvastaava

Jenna Nykänen, sosiaalityöntekijä, asiakasvastaava

Riikka Alakiikonen, työkykykoordinaattori

Miina Lehestö, projektityöntekijä, Työkykyohjelma Kela

 

Tulosta Asiakkaan tilanne haltuun yhdessä tekemällä_häiriökysyntä_webinaarimainos 1.11.22 tai jaa se Teams-kanavissasi!

Lue 1.11. juttu HS: Terveydenhoidon kriisi johtuu pitkälti yhdestä ilmiöstä: Häiriökysynnästä – Kaupunki | HS.fi

Katso lyhyt video häiriökysynnästä ja miten asiakasohjauksen monialainen yhteistyö auttaa häiriökysynnän ongelmissa!