Hyppää sisältöön

Koulutusta varha-tunnusten käyttöönotosta ti 20.12. klo 14

2M-IT tarjoaa hyvinvointialueelle siirtyvälle henkilökunnalle koulutusta varha.fi-tunnusten käyttöönottoon.

Koulutus järjestetään tiistaina 20.12. klo 14 alkaen. Koulutus järjestetään Teamsilla

Koulutus tallennetaan ja siihen ei tarvitse erikseen ilmoittautua. ​​​​​​​

Koulutuksen aikana on mahdollista esittää kysymyksiä Teamsin chat-ikkunan kautta. Kysymyksiin vastataan kootusti jälkikäteen. Koulutustallenne ja -materiaali tulee katsottavaksi myöhemmin ilmoitettavassa osoitteessa.

Tunnuksen käyttöönotto

 

Kun olet saanut viestin käyttäjätunnuksesta 2M-IT:ltä, aktivoi tunnus mahdollisimman pian. Kirjaudu internetselaimen kautta saamasi ohjeen mukaisesti ja vaihda salasana.

Tunnuksella pääsee aluksi hyvinvointialueen:

  • Sähköpostiin (selaimella)
  • Teamsiin (selaimella)
  • Työasemaan (käytettävissä eri ajankohtina, organisaatiosta riippuen)
  • Varhan intraan

Vuoden 2023 alusta alkaen on suotavaa käyttää vain hyvinvointialueen sähköpostia kaikkeen viestintään.

 

Tunnuksiin liittyvissä ongelmatilanteissa ota yhteyttä 2M-IT:n ServiceDeskiin:  

2M-IT:n ServiceDesk – miten ja missä asioissa voin olla yhteydessä?

 

Vuoden 2023 alusta alkaen ServiceDesk toimii ensimmäisenä yhteydenottopisteenä, joten voit olla yhteydessä 2M-IT:n ServiceDeskiin kaikissa IT-asioissa, olipa kyse sitten esimerkiksi käyttäjätunnusasioista, sovellusasioista tai työasemiin liittyvistä työpyynnöistä.

ServiceDesk pyrkii ratkaisemaan palvelupyynnön jo yhteydenoton aikana, mutta tarvittaessa pyyntö reititetään eteenpäin joko 2M-IT:n sisällä vastuutiimeille tai sovelluksen pääkäyttäjille.

ServiceDeskiin voit olla yhteydessä Palvelukanavan kautta, Palvelukanavasta löytyvän Chatin kautta, puhelimitse tai sähköpostitse heti vuoden 2023 alusta.

ServiceDeskin yhteystiedot 2.1.2023 alkaen: